2011-07-03
 11:25:18

Svårt att vila när träna är bland det bästa som finns.

Imorse tog jag en lugn joggingtur i Gammliaskogen i det härliga vädret. Det är svårt att vila helt och hållet, jag får abstinens. Igår gick jag dessutom en sväng ner till gymmet för att köra lite styrka för min rygg.. det kommer jag att fortsätta med för min rygg behöver det.

Men, nu blir det harmoni några dagar eftersom vi åker till fjällen ikväll. Det ska bli så skönt! Först och främst kommer det bli mysigt med en roadtrip.. och att sen få ta det lugnt i fantastisk miljö känns helt rätt just nu, även fast vädret här i Umeå ska vara toppen. Men eftersom vi har Mille nu kan vi ju ändå inte åka ut till havet, eftersom han inte ska vara så mycket i solen. Bettnäs får vänta till nästa sommar! :)

Annars idag har vi hunnit med att städa upp lägenheten, renbäddat sängen och slängt i några tvättmaskiner. Nu är Johan och handlar inför resan och kl 13.00 ska jag hämta mamma på flyget. Därefter ska vi ju åka och träffa Texas, vilket ska bli SÅ kul! Sen UFC-match innan bilen rullar mot Umasjö.

Trevlig söndag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: