2011-07-11
 00:04:01

Run for your life

Ikväll har Johan beställt kläder och skor på nike.se. Han sa åt mig att välja något snyggt som han skulle bjuda på.
Jag valde tröjan på bilden, så att jag har någonting snyggt att springa runt i till hösten. På gymmet eller utomhus.

Den hade varit perfekt på kvällens löppass. Efter en middag hos Johans föräldrar drog vi iväg på en "Nydala-runt-löpning" i väldigt behaglig fart. Jag valde farten och kände när jag kom i mål att jag var för mesig. Jag är verkligen ingen löpare och har aldrig varit, men skulle kanske bli lite bättre och orka lite mer om jag vågade pressa mig själv. Så senare i veckan blir det samma runda och då jävlar ska jag känna blodsmak vid målgång. Jag lovar att lägga ut resultatet! Imorgon däremot blir det intervaller i Gammliaskogen.
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: