2011-07-12
 12:51:37

Nu blir det läsning och powernap

En väldigt tröttsam natt har det varit. Mille kunde inte finna ro i sängen, jag hostade upp mina lungor.. gick ut för att lägga mig på soffan, gick ut med Mille.. och somnade väl kanske där vid 03.00. Upp 07.00 för att bege mig till jobbet. Det blev en halvdags jobb. Det blir det även på torsdag och fredag. Och nästa vecka heltid.

Inatt ska Mille sova över hos pappa och Anita. Vi ska först ut och äta med Johans föräldrar på Plaza och sen ska jag ut med mina kompisar och Johan med sina. Tisdags-Rex. Det ska bli kul. Hoppas vädet bjuder till. Och att Mille kan finna ro ute i ytterboda. Jag gillar inte att lämna iväg honom, men han måste ju träna på det.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: