2011-07-21
 14:51:13

Just You And Me

Ikväll är vi 3-1 hemma. Johan är och sparkar boll i Skellefteå. 

Vi har hunnit vara ute en sväng. Nu ligger Mille och tuggar på benet medan jag ser på "Sommar med Ernst". Om någon timme ska vi ut en till sväng innan vi kryper ner till sängs för att läsa lite bok.

 I fjällen läste jag ut "Om jag kunde drömma" så nu är jag inne på "När jag hör din röst". Jag har läst alla Twilight-böckerna en gång redan men dom är ju så sjukt bra så jag var bara tvungen att läsa dom igen. Så när jag läst ut den andra så fortsätter jag såklart med "Ljudet av ditt hjärta" och "Så länge vi båda andas". Jag har inte läst "Bree Tanners andra liv" så jag lär väl följa upp med den också innan sommaren är slut.

Sen längtar man ju inte lite till November då nästa Twilight-film kommer ut på bio.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: