2011-07-29
 08:52:29

Huden knottrar sig lite av luften denna morgon

Jahapp. Klivit upp tidigt i onödan. Jobbdatorn krånglar och vill inte unna mig lite jobbtid. Vad gör man då?
Jo man väcker Mille för att gå ut en liten sväng för att sen kunna äta en brakfrukost i lugn och ro.

Senare idag ska jag och mamma ner en sväng på stan. Jag ska försöka hitta något tyg till fotöljen och även några kuddfodral. Ännu senare idag kommer en kvinna och hämtar vitrinskåpet. Där gick försäljningen snabbt ska jag tala om. Kanske beror på att skrev "Priset kan diskuteras vid snabb affär". Vi får sålt det för samma pris som vi köper det nya för - nöjd! Vardagsrumsbordet däremot verkar ingen vilja ha.. inte för det priset iaf. Får väl ta och vika mig och gå ner i pris för att bli av med det.

Och ikväll ska jag och Mille ner på nydalafältet för att titta på Johan som ska döma.

Trevlig dag allihopa!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: