2011-07-10
 23:37:26

Ett välbehövligt ställe som ger harmoni till själen

Gårdagen hos mormor & yngve var välbehövlig. Det är verkligen något speciellt med att komma dit. Och det tar emot mig att skriva det eftersom jag så sällan är där. Det är lätt att skylla det på att fotbollen tar så mycket tid och att när jag väl har en ledig dag så har sällan Johan det, eller mamma.. eller pappa.. eller syrran. Jag skyller på det, fastän jag vet att det går att hinna med. Alla behöver ju faktiskt inte åka dit samtidigt. Mormor ville gärna att jag och Johan skulle komma dit snart igen så skulle vi åka ut alla tre och dra upp den stora abborren.. så det ska vi lätt göra. Jag längtar redan!

Vi var nere i fjärn och åt grillat till middag. Johan agerade lekfarbror en lång stund av kvällen. Alfred har övergett mig och verkar nu helt såld på Johan.. det var mycket "johan, johan". Urgulligt! Mille var igång hela dagen och början av kvällen men la sig sen och sov i sin bädd en bra stund. Älsklingshunden!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: