2011-07-05
 09:10:37

Dream, dream, scary dream!

Nu är jag vaken efter en hemsk dröm. Drömde att det var farliga människor i Umeå som man behövde akta sig för, men man visste inte vilka.. därför fick man välja vilka man litade på. Jag hamnade av en slump hos några random-människor i en pizzeria, men som verkade snälla. Alla var superrädda. Till slut såg jag en "Umeå Buss" utanför och en spelare från laget. Jag chansade och sprang ut. Det visade sig att flera andra från laget, min tränare och massa andra från Usff var där.. dom skulle tydligen chansa att köra ut från Umeås gränser, via en genväg. Jag fick också en plats på bussen och där slutade drömmen.. Undra om vi tog oss ut från Umeå levande?

Tanken var iaf att jag skulle jobba nu en stund innan vi käka frulle och beger oss till Norge, men VPN-anslutningen kopplas ned hela tiden så jag kommer inte åt några jobbsidor. Jag får prova när vi kommer tillbaka senare idag istället.

Så nu ska jag gå och snooza med mina grabbar i sängen.
Johan ger Mille iskallt vatten från bäcken.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: