2011-01-14
 07:38:13

What a night..

Hade svårt att somna igår men lyckades knoppa in där vid 23.30. För sent enligt min mening eftersom jag ska jobba idag. Hur som helst blir jag väckt vid 02.00 av den där jädrans hostan. Ligger i sängen och försöker vara då diskret som möjligt med hostan tills Johan såklart vaknar. Jag pallrar mig ut i soffan, ligger där i typ 30min och hostar innan jag kliver upp, tar hostmedicin igen, käkar en macka, dricker vatten och går och lägger mig igen. Och där ligger jag typ en timme till och hostar, vrider och vänder tills jag till slut somnar. När jag vaknade av väckarklockan 07.10 ville jag dööööö...

Jag vet att jag inte MÅSTE jobba, men nya kursen börjar på måndag så jag kommer inte hinna jobba nåt resten av månaden så därför Måste jag bita ihop och köra på idag.

Resten av helgen kommer att bestå av att ligga i soffan och kurera. Jag har lovat Johan att inte träna förrän hostan är över och jag får sova på natten.

Helgen kommer iaf att firas in med hemmagjord Pizza, gott!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: