2011-01-23
 22:01:57

Vill någon köpa mig ett hus?


Ett kakfat är något jag kommer att leta efter på loppis nästa helg. Jag har länge velat ha ett kakfat i våningar men aldrig slagit till på något. Dock är mina förhoppningar att hitta ett på loppis inte så stora, men det är värt ett försök! :)

Hitta in på denna sida av någon anledning; http://www.styleroom.se/album/6301
Jäklar så snygga möblerna bli bara av att måla dom vita. Dags att gå in på blocket tror jag och
se ifall man kan göra något superfynd. Jag är full av inspiration just nu. Jag vill ha ett HUS! :)


Terese
PUBLICERAT: 2011-01-23, 23:03:59

Mer bloggkommentarer från min sida :) jag kan tipsa om tradera. Jag har budat på ett kakfat, tre våningar. Blir billigt om man har tur! Så buda inte på några i sundsvallstrakten bara :D


Anonym
PUBLICERAT: 2011-01-25, 21:19:30

Indiska har jätte fina 3-våningskakfat! Värt att titta på :)


Anonym
PUBLICERAT: 2011-01-25, 21:20:04

Indiska har jätte fina 3-våningskakfat! Värt att titta på :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: