2011-01-04
 22:39:37

To do list

Tentan klar, check! Den är skickad till mamma också som ska "rätta" formuleringar osv. Har även skrivit klart "Spotlight on yourself" som ska in nästa vecka på Leadership-kursen. Så det verkar som att jag kan ta en ledig dag imorgon. Och resten av veckan. Det känns väldigt skönt. Trots ledig dag imorgon kommer jag att kliva upp när Johan kliver upp. Jag har en "Att-göra-lista".

- Träna med Sofia kl 11.00.
- Byta gardiner i köket.
- Sätta upp gardinen i sovrummet ordentligt.
- Köpa en kortare nätverkskabel.
- Organiser alla sladdar i vardagsrummet.
- Laga mat.
- Ta en sväng förbi Åhlenes för att inhandla något till lägenheten alt ett sällskapsspel.

Ja vi får se vad jag orkar och hinner med imorgon, annars har jag ju fler dagar på mig! :)

Nu har jag mailat två kennlar för att se om dom har några valpkullar till våren. Håller tummarna!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: