2011-01-19
 22:06:20

Sleeping on the couch

- Spelet på planen var ingenting som värmde idag. Det kändes väldigt lamt. Sen att domaren vill stå i centrum gör det ju inte saken bättre.

- Efter dagens föreläsning kan det konstateras att jag lärt mig ytterligare några ben. Skönt!

- Morgondagen: 13.00-16.00 är det föreläsning som gäller. Jag ska även plugga muskler och träna. Vore ju skönt att göra bort allt under dagen så jag tror det blir en tidig morgon, tidig träning på Tenton Haga och sen plugg tills det är dags att bege sig till skolan. Och därmed få kvällen ledig!

- Nu ska jag gå och och hämta täcket och bädda ner mig här i min nya säng = soffan! Tur att den är skön! :) Men jag längtar tillbaka till sängen nu faktiskt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: