2011-01-28
 12:38:24

Underbara fredag

Men sådär, då var det helg. Väldigt skönt!

Imorse innan föreläsningen blev det ett träningspass på Iksu. Excentrisk styrka och crosstrainer. Det kändes ganska lagomt även om jag hostade som en idiot. Idag ska jag hämta ut bricanylen så får vi se om det hjälper mot hostan under träningar. Skulle vara guld värt iaf!

Nu har jag precis slängt i mig världens godaste lunch. Lax och rotfrukter i ugn. Mumma. Vi åt det till middag igår och det var precis lika gott idag!

Om en stund ska jag promenera ner på stan och möta upp Johans syster för lite födelsedagshopping. Och ikväll kommer Patricia hit så ska vi ha en myskväll med Tacogratäng, handboll och såklart en massa tjejsnack! ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: