2011-01-14
 16:12:06

That's my goal

Jag ser verkligen fram emot kommande termin med Idrottsmedicin och Idrottspsykologi. Jag vet att det kommer bli betydligt tuffare än vad vi haft i höst men det ser jag som en spännande utmaning. Det känns också härligt att så många omkring mig också börjar studera. Det jag ser fram emot mest är pluggtimmarna med Patricia. Om än vi studerar olika saker så kan vi göra varandra sällskap, träna tillsammans och ge varandra stöd. Det är skönt att vi nu tänker lika gällande studier. Patricia har alltid varit otroligt driven och målinriktad. Jag däremot bekymrade mig mer om kärleksbekymmer på gymnasiet. Som tur är har jag "växt upp" och lärt mig att prioritera rätt. Så nu ska vi tillsammans vara drivna och målinriktade.


"Ingenting är för människan lika svårt att uthärda som ett liv utan uppgifter och mål"
Blaise Pascal



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: