2011-01-03
 15:45:39

Nöjd, ja!

Det är tre frågor på hemtentan. Max 1 A4 svar på varje fråga. Hittills idag har jag skrivit 1 A4 på första frågan, ett kort stycke på andra frågan och ½ A4 på sista frågan. Jag känner mig sjukt nöjd med tanke på att det bara är första dagen. Känns skönt att se kommentarer på facebook där klasskompisar verkar ha panik och kommer att sitta sista kvällen med det. Förlåt att jag är lite skadeglad. Eller egentligen är jag inte skadeglad, bara jävligt nöjd med att jag har kommit igång bra och kommer att vara klar i väldigt god tid! :)

Skönt också att se att de lönade sig att vara på bibblan direkt det öppnade imorse, för nu är alla böcker vi behöver utlånade.

Behöver jag säga att jag är nöjd?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: