2011-01-16
 19:55:17

Löjrom is the shit!

Löpning + fotboll idag var riktigt jobbigt. Det sög på bra i benen och efteråt trodde jag att jag skulle hosta upp mina lungor. Det var iaf underbart att få komma hem till en lägenhet med tända ljus och dessutom bli bjuden på en löjromstoast. LYX. Det har blivit många löjromstoaster på slutet, men vad gör väl det när det är så OTROLIGT gott!

Imorgon drar allvaret igång på riktigt, kul! Jag är faktiskt lite pirrig... Men nu blir det Solsidan och sen Milan - Lecce. Bra kväll.

Förresten, någon som har hostmedicinen Cocillana? Skulle verkligen behöva få köpa lite av det isf. Mollipect ger mig bara mer hosta och jag vill inte behöva hosta mig igenom veckans alla föreläsningar. Att få sova hela nätter vore ju inte heller fel! :)

Fast vem vet, i natt kanske det vänder? Kvällens totala urblåsning av kroppen kanske gjorde susen. Jag tror på det!

Nu = Solsidan. Sen = Milan - Lecce. Bra kväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: