2011-01-02
 17:33:27

Imorgon börjar allvaret igen.

Dagen började med en lång sovmorgon till 10.45. Väldigt skönt. Sen for vi en sväng på InterSport/D&D, H&M och Coop. Johan släppte sen av mig på Tenton där det blev excentriskt och löpningl Efter det en promenad hem, middag och nu sitter jag här.

Imorgon får vi hemtentan. Jag är faktiskt lite nervös. Den läggs ut 08.00, så då är jag vaken för att kolla in vad som gäller och kommer sen promenera till skolan och bibblan för att låna de böcker som behövs samt för att börja läsa. Sen blir det stenhårt jobb för att göra klart tentan så fort som möjligt, förhoppningsvis innan helgen. Det är mitt mål iaf. 14/1 ska den vara inlämnad, men varför dra ut på det? Imorgon blir det även tenton med Patricia.

Ikväll är jag allmänt seg och lite less också.. så jag vet faktiskt inte vad det blir. Är inte på humör för nånting egentligen. OTH funkar alltid iofs.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: