2011-01-12
 22:54:05

Godis - GOTT!

Efter kvällens träning svängde jag förbi OKQ8 och köpte godis och Coca Cola till Johan. Jag tyckte att han behövde något gott att smaska på i soffan, eftersom han kommer att spendera de närmaste dagarna där med foten i högläge. Jag köpte godis för 50kr och han har såklart inte ätit upp allt vilket betyder att jag nu sitter här och smaskar i mig. Känner redan ett illamående.. not good! Fast godis är gott så att trycka i sig en kväll är ju inte hela världen. Synd dock om mina stackars tänder som är så svaga. Blir att borsta tänderna noggrant ikväll.


Förutom att äta godis har jag gjort ändringar i vår intervjurapport utifrån de kommentarer vi fått från lärare samt opponentgrupp. Resten av gruppen har tentan kvar att göra klar så jag tog på mig att fixa det. Jag ångrade mig direkt jag sa det men nu är jag i alla fall klar med det jag känner att jag kan bidra med. Det blir nog bra..

Imorgon blir det en ledig dag. Det kommer att bli träning, kanske lite shopping, skriva ut tentan och lämna den och sen en måla klart andra varvet på listerna i köket. Det känns som en väldigt lagom dag! :)

God natt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: