2011-01-10
 15:25:49

Flitiga Moa!

Det är helt sjukt vad man kan hinna med på en dag. Jag har förutom det jag skrev tidigare hunnit med att:
- Städa bort julen.
- Dammtorka och dammsuga sovrummet.
- Spika upp hissgardinen ordentligt.
- Torka väggarna på toaletten som var Väldigt dammiga!
- Dammtorka och dammsuga köket.
- Tapetsera den lilla vägen ovanför arbetsbänken (som förut)
- Måla två skolådor som nu fungerar som förvaring på toaletten.
- Dammtorka, dammsuga och skura toaletten.

Nu tar jag 10min break och ska sen köra sista rycket som blir vardagsrummet och hallen, samt laga mat innan det är dags för träning.

Just det, jag åkte ju för att boka den där jädrans reparationstiden. Kommer dit 12.05 och märker att dom har lunch-stängt mellan 12-13. Fjärde gången gillt att det är stängt när jag kommer dit. Vi får se om jag orkar ta mig dit imorgon eller om jag skickar ett mail istället.

Nu kör vi!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: