2011-01-23
 22:24:46

Eget företag för att dra in extrapengar!

På en gång hittade jag ett brunt vardagsrumsbord för 100kr som skulle bli snyggt om man målade det vitt.
http://www.blocket.se/vasterbotten/Flyttrensning__lantliga_mobler_31767239.htm?ca=2&w=1
Men nu har vi redan fina möbler i vardagsrummet så det är ingenting som kommer att ske.
Men tänk; köpa det där bordet för 100kr, måla om det för en kostnad på ungefär 100kr till. Sen sälja bordet vi har
idag för ungefär 1000kr och vips så har man tjänat sig 800kr.

Hittade en gungstol också. Det är verkligen någonting jag vill ha i mitt framtida hus.

Se på detta hörnskåp. Det är ju en fantastisk möbel. Ge mig ett hus med högt i tak, ett stort kök och en färgburk med vit färg så kommer det där skåpet göra sitt, det kan jag lova. 400kr!


Jag har dessutom kommit på en affärsidé ikväll. Jag borde köpa möbler på blocket, t.ex detta hörnskåp för 400kr, måla den vit och sen sälja den för det dubbla. Det är ju otroligt inne med shabby chic och lantligt så jag tror helt ärligt att det skulle säljas på nolltid. Någon som vill agera partner och stå för ett utrymme där möblerna kan stå samt målas om? ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: