2011-01-06
 19:59:41

Det känns verkligen som söndag idag

Det blev en skön sovmorgon imorse, lite frukost och sen en promenad till Tenton. Jag körde excentriskt och sedan kom Johan för att köra ett av dom lugna löppassen med mig. 10x2min. När passet var över kunde vi båda konstatera att ingen av oss tyckte att det var speciellt lugnt. Det beror ju självklart på vilken hastighet man väljer att löpa på, men för oss blev det tufft iaf. Vi svettades som grisar men kunde iaf känna oss stolta efteråt.

Det har även blivit innebandytittande ikväll. Umeå City - Mora. Det var gratis inträde så man kunde ju inte motstå. Nu är det VM-krönikan och om några minuter blir det att se The Social Network. Ska gå och skära upp lite honungmelon och kanske göra mig en kopp te med lite Ytterbodahonung! :)

Imorgon på dagen ska jag "ta tag" i allt jag skrev att jag skulle ta tag i tidigare i veckan. Vi får se hur det går med den saken. På kvällen kommer Lisa och Erik hit för lite sällskapsspel. Trevligt! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: