2011-01-13
 15:57:55

Dags att lägga sig ner några timmar

Det blev en sovmorgon imorse. Till 10.00. Ändå var jag helt död. Hostan tar död på mig på kvällarn, nättarna, mornarna och efter träningar. Hur som helst så blev det ett excentriskt styrkepass på Tenton samt löpning med Patricia. Sen åkte vi upp på UB för att lämna igen några böcker och för att skaffa lånekort till Pat.

Nu ligger jag utslagen i sängen med en rygg som inte vill att jag ska stå upp. Därför kommer jag att skona den och spendera större delen av kvällen i sängen eller i soffan. Först ska jag se nåt eller några avsnitt OTH och sen ska jag börja förbereda mig inför kommande kurs. Idag kom böckerna som Terese skickat till mig på posten, underbart! Så ikväll ska jag börja lära mig muskler på latin, lika bra att börja i tid! :)

Imorgon blir det en heldag på jobbet, skönt att få lite pengar!


terese
PUBLICERAT: 2011-01-13, 17:40:46 | URL: http://soderbonorna.blogspot.com

men snabba puckar! kulkul. annas första latinmuskel var mm.sternocleidomastoideus, den kan du lära dig! :D lycka till!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: