2011-01-17
 18:00:19

Bone Machine

Ja, man överlevde den träningen också. Jag svettades som en gris, men känslan efter ett tufft löppass är rätt go!
Nu ska vi göra middag: Hamburgare och spagetti. Johan presenterade den maträtten för mig för någon månad sen och det var faktiskt gott. Det känns ju aningen konstigt, men kött som kött! :)

Ikväll blir det att se Sverige lira handboll men såklart plugg också. Glosor lär jag mig alltid bäst genom att någon förhör mig, så ikväll ska Johan få spela in alla ben och muskler på min mobil så att jag kan lyssna på det när jag går till skolan osv. Mobilen får förhöra mig helt enkelt. Jag siktar på att kunna alla ben innan helgen, 45st. Som tur är behöver vi inte kunna alla småben också utan bara dom större. Sen kör jag alla muskler nästa vecka.

Hörs! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: