2011-01-09
 15:19:25

2010 - Sammanfattning



Året började med en Thailandsresa.

I mars blev det reunion med Stöcksjögänget.

Påsken spenderades självklart i Umasjö.

Midsommar i Vännäs med ett härligt gäng.

Vi spenderade några dagar i huvudstaden.

Umasjö sommartid med Texas. Det bästa på hela sommaren!

Många härliga sommarkvällar med världens bästa Texas.

Vi hälsade på hos mormor i Järnäs.

Johan blev morbror till Tim.

Det var många härliga fester med tjejer från laget.

Det blev en till reunionfest med underbara tjejer som alla var i Umeå samtidigt.

Jag började studera och har fått lära känna härliga människor.

Vi hade en otroligt rolig avslutningsfest med laget.

Alltele hade konferens och vi åkte på kryssning. Galet! :)

Jag firade för första gången i mitt liv julafton utan mina föräldrar på samma ställe.
Det funkade det också och jag har verkligen insett att allt skett för det bästa!

Jag avslutade året med en härlig nyårsafton.

Vad bjuder 2011 på?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: