2011-02-21
 08:49:39

Wiie, det är måndag!

När jag jobbade var måndagar alltid pain in the ass, men nu för tiden är måndagar som vilken dag som helst. Just den här måndagen skulle ha varit lite bättre om det inte snöade och inte var så förbaskat kallt, men vad gör det när jag får se fram emot att hämta Alfred i eftermiddag? :) Inget!

- Kroppen är öm efter gårdagens tuffa dubbelpass. Mina vader värker och är stenhårda, men jag får nog skylla mig själv som stretchade för dåligt igår. Ska hur som helst bli kul med fotbollsträning ikväll igen! :)

- Fatta så mycket kläder som bara ligger i garderoben och aldrig används. Jag får nästan dålig samvete när jag tänker på det. I höstas använde jag tre olika skjortor rätt flitigt, men när jag köpte två nya tröjor så glömdes skjortorna bort och fokus lades på de nya tröjorna. Idag bestämde jag mig för att ta på mig en skjorta igen och börja använda ALLA kläder som finns i garderoben. Gamla som nya.

- Mamma, pappa; Har ni några glasburkar där hemma som inte används kan ni få ge dom till mig och mitt pysselprojekt. T.ex en tom syltburk. Kasta inte!

- Imorgon ska jag åka ner på en hobbybutik och inhandla lite pysselgrejer. Skafferiet ska få sig en finare touch!

Trevlig måndag allihopa! :)


Pappa
PUBLICERAT: 2011-02-21, 19:58:37

Hur många burkar vill du ha?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: