2011-02-28
 21:27:34

Sista februari

Tanken var att plugga rätt mycket ikväll men jag är helt slut. 30min får räcka. Jag har dessutom fixat klart "inbjudningskorten" till tjejerna/ledarna i laget inför Kick-off-festen den 12 mars! Den är jag laddad för.

- Vad skönt det var att promenera till och från skolan idag. Tunn tröja och den tunna vinterjackan = våren är påväg! Imorgon blir det bara promenad till skolan eftersom jag ska hämta nya bilen direkt jag slutar, wiie!

- På fredag ska jag, syrran och mamma gå ut och äta tillsammans. Det ser jag fram emot!

- Är det någon som har förslag på bra hundnamn? Tipsa isf. Jag längtar mer och mer för varje dag. Ungefär tre månader kvar nu. Pirr!

- Nu blir det att se klart Milan - Napoli.


Hundvan
PUBLICERAT: 2011-03-01, 10:26:22

När det kommmer till hundnamn är det bra att välja namn som har bokstaven i i sig eftersom det ger bra tryck när det gäller inkallning. Bör inte vara så långt heller men det är förståeligt. Inka, Vilja, Cita är några förslag från mig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: