2011-02-17
 13:47:06

Back at work

Igår blev det en heldag på jobbet och så blir det även denna dag. Rätt skönt faktiskt för omväxlingsskull. Jag blir ju ändå bara så rastlös när jag är hemma och för tillfället finns det inte så mycket att "göra om" eller "göra nytt". Därför är det väldigt passande att jobba och få lite extra pengar nästa månad.

Igår kväll såg jag och Johan "True Grit". En bra film, faktiskt.

Och imorgonbitti sätter jag mig ju i bilen och åker till Linda. Ska bli supermysigt. Det blir att strosa på stan och checka in inredningsaffärer. Jag har gett mig tillåtelse att inhandla något nytt till lägenheten eftersom det snart är löning och jag ligger bra till denna månad! :) Sen blir det nog att laga mat, efterrätt och se en bra film! Kanonhelg.

Nä, nu är klockan slagen och det är dags att börja jobba. Hörs! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: