2011-02-15
 23:01:58

Resumé av denna tisdagkväll

Löpningen ikväll gick helt ok. Jobbig men rolig. Jag har övergått från att hata löpträningar till att gilla dem, främst eftersom jag nu för tiden gillar att pressa mig själv lite mer. Det är spännande hur sånt kan förändras, men den här förändringen gillar jag. Nu var det länge sen jag var på gymmet så imorgon efter tentan blir det en sväng på Iksu för att köra lite överkropp, min rygg behöver det.

Milan - Tottenham, galen match. Gattuso verkar ha aggressionsproblem och Flaminis tackling borde gett rött kort.

Nu blir det att sova och ladda inför morgondagens tenta. Jag är inte speciellt nervös och tror att det kommer gå bra. Håller tummarna att jag känner mig lika lugn efter tentan...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: