2011-02-01
 20:01:03

Nu är det februari

Jamen lite om dagen då. På förmiddagen blev det en föreläsning om ryggskador och på eftermiddagen blev det en föreläsning om skuldrans anatomi och skador. På den andra förläsningen hade vi en riktigt bra föreläsare. Han vävde in berättelser om patienter han haft själv och gav en rolig touch på allt. Det kändes inte som att vi satt där i tre timmar. Mer sånt!

Efter det cyklade jag direkt vidare till tenton för löpning och styrka. Det gick helt okej men jag saknar den där känslan jag hade precis innan jul. Då kände jag mig oslagbar. Jag kunde springa hur mycket som helst! Vars har det försvunnit? Nu känner jag mig inte ens i närheten av det..

Därefter hem igen för matlagning och nu sitter jag här. Kvällen bjuder på fotboll av högsta kvalité. Milan - Lazio, Man U - Aston Villa, Sunderland - Chelsea, Arsenal - Everton. Frågan är vad man ska satsa på. Milan kommer nog bli prio ett, men sen är ju United alltid härliga att se på och sen vore det kul att se Chelsea ifall Torres får speltid. Det återstår att se!

Till fotbollen kommer jag att slänga ihop en fruktsallad. Banan, äpple, kiwi, vindruvor, melon och passionsfrukt! GOTT!

Ett stort plus också är att min hosta är på bättringsvägen. Jag får inga hostattacker och det känns lite bättre när jag tränar. Behövs dock cocillana för att överleva nätterna, men ändå... bättre är bra! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: