2011-02-25
 13:59:34

Många bollar i luften

Pust och stön. Nu är jag helt slut.

Det tog två timmar imorse att göra klart sammanfattningen på föreläsningarna. Efter det åkte jag på Ica Maxi och storhandlade i över en timme. (Vet inte hur det kunde ta så lång tid). Sen uppackning av alla varor och påbörjning av semmelbaket som precis blivit klart. Där emellan (jäsning * 2) har jag hunnit med att dammsuga och dammtorka hela lägenheten.

Nu sitter jag här med värk i höger skuldra (som jag på nåt konstigt sätt gjorde illa på gymmet förra veckan) och en lättare huvudvärk. Snart ska jag slå mig ner i soffan, slå på nyaste Greys Anatomy och avnjuta en semla (som förhoppningsvis är god)! Efter det ska jag nog hugga in på plugget en timme till innan det börjar vara dags att förbereda Skaldjursrisotton! :)

Jag skippade målningen idag, den får jag ta nästa fredag istället då vi har inläsningsdag igen.

Vad skönt det är med helg! :)


Jempa
PUBLICERAT: 2011-02-25, 14:17:55 | URL: http://jempaspyssel.blogg.se/

Gud vad gott med risotto! Det är en av mina favoriträtter men jag har aldrig testat med skaldjur, brukar ha i färska champinjoner och på sidan om sparris, lufttorkad skinka och ruccola sallad. Hur gott som helst :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: