2011-02-09
 10:19:43

Lill-lördag!

Onsdag idag och solen skiner. Idag blir det en timme på Idrottsmedicin för löpanalys och efter det tentaplugga. Ikväll är det fotbollsträning. Det blir jogg och styrka för mig. Imorgon blir det eventuellt att testa lite tuffare löpning, annars fredag. Jag har inga förhoppningar om att det ska kännas bättre, men hoppas kan man ju.

Jag ser fram emot helgen. På fredag blir det myskväll med älsklingen och på lördag blir det fest med laget. Jag har inte festat sen annandagen, evigheter sen. Det ska bli roligt att få umgås med laget och sen gå ut och träffa folk. Det behövs ibland! :)

Nåt annat jag ser fram emot är nästa helg. Då ska jag åka till Skellefteå och hälsa på Linda! :)

Just det, förutom plugg i eftermiddag blir det såklart att se nya OTH. Underbart!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: