2011-02-23
 08:14:30

En dag med studier

Idag är det en ny dag med förmiddagsföreläsning. "Metabolism och hormonell kontroll" ska vi få lära oss om. Låter inte det minsta intressant, men idag ska jag vara på tå och lära mig allt. Och i eftermiddag ska jag försöka förstå allt jag inte förstod första och andra dagen. En pluggdag helt enkelt.

Ikväll är det fotbollsträning och efter den ska jag och Lisa iväg på Usff's flickor 00's träning. Vi ska presentera oss, köra några övningar med dem, ge tips och vara allmänt inspirerande så dom blir ännu mer taggad på fotboll. Kul! :)

- Kan det sluta snöa så att gatorna bli bara och jag kan börja cykla igen?
- Kan det bli något varmare om 1½ vecka då vi tydligen börjar träna utomhus!?
- Kan det bli slutet av maj så att vi får hämta våran hudvalp? (Vi har förövrigt "paxat" en valp från en kull nu:)

Just det, det är onsdag idag. Det innebär ett nytt avsnitt av OTH i eftermiddag! ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: