2011-02-04
 21:02:43

Det krävs inte alltid en man

Idag har jag haft en av de bästa dagarna på länge. Jag har fått måla, fixa och dona. Just sånt här ÄLSKAR jag att pyssla med. Det enda negativa är att jag har en rygg som inte klarar av det. Det är synd för hade jag haft en kropp som klarat det varje dag hade jag velat ha något sånt här som yrke.

Jag fick börja morgonen med att sitta och gnussa golvet för att få bort det som blev kvar när jag slet bort all tejp. Efter det målade jag klart sängen. Både jag och Johan är väldigt nöjda med resultatet!

I övrig har jag hunnit med att göra kökslådorna en aning snyggare. Jag använde än en gång tapeten som blev kvar från vardagsrummet. Detta är ingenting som syns utåt men sånna här små detaljer gör det ännu roligare att vara i köket. Jag har dessutom rensat ut en hel del från lådorna som bara legat och skräpat.

Förutom sängen blev även skohyllan målad. Det borde ha gjorts för länge sen men eftersom vi inte haft målarfärg hemma har det inte blivit av. Men nu är den vit och matchar allt annat i hallen. Ni ser också ett vinställ som målats. Det har stått och skräpat i ett skåp men nu kommer den att få flytta ut i vardagsrummet!

Sen har jag pysslar med såsaker som att spika upp några spikar under diskbänken så att mina penslar kan få torka i lugn och ro och fixat och donat med sladdar.






Jag älskar sånt här!


Sara
PUBLICERAT: 2011-02-04, 21:50:07 | URL: http://lindblomsara.blogg.se/

Det där blev super fint! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: