2011-02-23
 21:57:43

Då har halva veckan gått

Resumé av kvällen:
- Skönt med en hyffast lugn fotbollsträning.
- Kul att få köra några övningar med flickor 10-11år. Det kan dock konstateras att barn och ungdomslag behöver utbildade fotbollstränare. Många av tjejerna kunde inte slå en bredsidespassning. Dock all heder till föräldrar som ställer upp som ledare, det ska vi inte ta ifrån dem. Jag kommer definitivt att besöka laget fler gånger under året. - Johan sprang in på 7-01 för att köpa sig en kall cola. Såklart fick han med sig lite godis också. Två påsar dragster, salt och surt. Och det slutar med att jag trycker i mig mest. Dåligt av mig att inte stå emot en onsdag. Nu kommer jag dessutom att ha ilningar i tänderna imorgon på grund av det. Bäst att gå och borsta på en gång.

Imorgon är det föreläsning 9-12, föreläsning 13-14.30, tenton med Pat, umgänge med Pat, möte med laget 20.30. En heldag helt enkelt. Men sen är det fredag och det går ju inte att klaga på! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: