2011-02-03
 20:36:59

Då är helgen snart här.

Imorgon är jag ledig. Eller "ledig" säger man väl, eftersom man aldrig är riktigt ledig. Vi har ingen föreläsning utan ska endast lämna in hemtentan, men eftersom jag lämnade den igår behöver jag inte åka dit någonting alls. Väldigt skönt!

För morgondagen planerar jag att kliva upp samtidigt som Johan för att kunna påbörja målningen redan då och sen fram till lunch plugga lite inför tentan som är den 16 feb. Sen efter lunch ska jag till Patte för att hjälpa henne att skruva ner hyllor och spackla inför målningen på lördag. Och sen hem igen för att invänta en tjej som ska komma och kolla på min snowboard. Jag hoppas verkligen att hon vill köpa den. Det blir nog lite plugg på eftermiddagen också.

Imorgonkväll blir det en total myskväll här hemma. Vi ska åka och handla entrecóte på Duo och sen laga en härlig middag och självklart efterrätt på det. Såhär i förväg känns det som en perfekt start på helgen.

På lördag blir det målning hos Pat och sen på kvällen häng med Mathilda och förmodligen en harmonisk utgång. Det ser jag fram emot! :)

Just det... imorgon bör vi även få igen hemtentan från förra kursen. Då blir det självklart att åka och hämta. Spännande!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: