2011-02-24
 13:50:44

Allt och ingenting.

Idag fick vi äntligen en bättre föreläsare. Ett minus dock var att han svävade ut hela tiden och förklarade saker som vi inte ens behöver kunna. Men som sagt, bättre än tidigare.

Istället för eftermiddagens föreläsning om ätstörningar fortsätter jag att läsa in det vi gått igenom i veckan. Det är svårt och jag har inte riktigt stenkoll så jag prioriterar det istället. Det är perfekt att vi får köpa en pärm med alla åhörarkopior, då är det superlätt att läsa in på de föreläsningar man inte går på.

Kl 15.00 ska jag och Pat träna och sen ska vi hem till henne och plugga, göra middag och sen iväg på möte med laget ikväll. En lagom torsdag.

Imorgon ska jag ha en TOTAL egen-dag:
- Äta en stor och god frukost.
- Slaggpromenad till Colorama för att inhandla grundfärg och ny pensel.
- Handla.
- Måla garderoben.
- Baka semlor.
- Plugga.
- Köra ett styrkepass här hemma med egen kropp samt vikter.
- Laga skaldjursrisotto.
- Måla andra varvet på garderoben.
- Se "Postkodsmiljonären".
- Se "På spåret".

Fullt upp helt enkelt, men vad gör väl det? Jag gillare! :) Johan ska på After Work och när han kommer hem blir det nog en film tillsammans. Mys.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: