2011-02-02
 08:21:10

Akut omhändertagande

Dags att ladda upp för ännu en dag. Idag ska vi lära oss Akut omhändertagande av idrottsskador, teoretiskt och praktiskt. Lite drygt att vår grupp har sista tiden 14.30. Betyder att det bli en lång pause från 11.30-14.30. Men eftersom vi är på Iksu skulle jag gissa på att jag springer in på gymmet en sväng för lite bålstyrka! :)

I övrigt ikväll blir det träning och sen försöka skriva klart hemtentan redan ikväll så jag inte behöver tänka på den mer. Vore ju riktigt gott att vara ledig imorgon eftermiddag samt fredag. Kan tänka mig att det blir en cykeltur till Colorama för att köpa färg och påbörja målningen innan helgen! ;)

Nu ska jag klä på mig, packa väskan och börja bege mig till skolan!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: