2011-02-18
 19:57:05

1 + 1 = 3 !

Jag kan inte sluta tänka på det. Att vi förhoppningsvis ska få tillökning på Norra Ersmarksgatan. Jag behöver bara skriva det så längtar jag ihjäl mig. Det kommer att bli fantastisk. Jag tror verkligen det. Jag tror att en hund kommer att göra våra liv tillsammans ännu mer komplett.

Jag tänker på det varenda dag och kommer alltid fram till samma sak: En hund kommer att GE så mycket mer än vad den kommer att TA. Och vilket äventyr det kommer att bli! Igår kom jag fram till att vi från och med sommaren borde åka till fjällen varje årstid, alltså fyra gånger per år. Fiska, fjällvandra, åka skoter, mysa i stugan, ta vackra foton och njuta av livet. Resan dit i somras med Texas var den bästa resan vi gjort tillsammans och jag ser fram emot när vi får göra en liknande igen.

Fortfarande är ingenting 100% bestämt. Allt kan hända, men vi siktar på det! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: