2011-08-22
 20:50:43

Jag välkomnar hösten

Jag har ett enormt shoppingsug just nu och tur är väl då att jag fyller år på söndag. Den här sommaren har blivit väldigt fattig och jag har inte köpt några nya kläder alls bortsett från några bas-linnen i låg prisklass.

Sen ser jag verkligen fram emot lön på torsdag och lån+bidrag ca 2 veckor senare. Då får jag äntligen lägga undan pengar till mitt sparkonto. Det var alldeles för länge sen jag hade möjlighet till det. Men gud vad kul det ska bli att få inhandla lite höstkläder. Mysiga tröjor och koftor. Kanske några nya jeans. Fräscha upp garderoben helt enkelt. En ny vinterjacka ska jag också köpa - i rött eller svart. Jag är lite less på mina vita som blir smutsig på nolltid. Sen någon fin halsduk och mössa. MYS!

Dessa tröjor skulle jag kunna tänka mig att köpa från Gina Tricot.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: