2011-08-07
 21:16:26

Snart en ny vecka här

Ännu en helg är snart förbi. Det har varit en otroligt lugn och härlig helg, precis vad jag ville att den skulle vara.

Signe-fikat blev uppskjutet så istället har jag och Emelie tryckt i oss resterna av killarnas Calzone och haft lite tjejsnack i köket. Nu ska jag lägga mig och fortsätta läsa tredje twilight-boken - den är så bra!

Vi får se vad veckan bjuder på. Inplanerat är iaf ett besök på Nolia med Wictorsson samt ta en sväng upp på Universitetsbiblioteket för att låna en bok vi ska ha till första kursen. Boken är på engelska (INTE min grej) så därför är det lika bra att börja kolla igenom boken i tid. Lika bra att passa på de dagar jag inte har mycket annat för mig.

Det är mysigt med regn ibland, men nu regnar det lite för mycket och lite för ofta.  Jag känner hur jag börja blekna igen och jag gillar inte den känslan. Ge mig några soldagar tack!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: