2011-08-23
 21:51:42

Det gäller att hålla sig sysselsatt

Nu är jag och Mille ensam hemma i två dygn. Johan befinner sig i Sthlm. Det är tur att jag har någon att gosa med fastän Johan är borta. Och grejen är ju att jag och Mille är värdsbäst på att gosa. Jag är glad varenda dag att vi skaffade honom. Direkt jag fick en bild på valparna visste jag att det var han vi skulle ha - lilleman. Världens bästaste lilla whippet. Nu är han ju dock inte så liten längre - men fortfarande vår lilleman! :)

- Nu blir det kvällsfika - hårdmackor med kaviar och ägg + lite gröt. Sen ska vi ut en snabbis innan vi kryper ner och ser One tree hill.
- Imorgon blir det först lite jobb. Sen hoppas jag det finns någon tid på Svarta Saxen så att jag kan klippa mig, mitt hår börjar vara sådär gräsligt så det inte går att göra något med det. Sen blir det promenad och bus i I20.
På kvällen blir det träning och sen innebandytittande med Pat. Mamma kommer förbi och gör Mille sällskap en stund - jättesnällt!
- På torsdag är det ju dags för min och Pats bakdag och på kvällen blir det kvällsfika i Emmas nya lägenhet - mys!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: