2011-08-15
 09:26:56

Början på en ny vecka

Igår hade jag riktigt svårt att få ro i kroppen. Matchbilderna snurrade runt i mitt huvud och jag hade ångest. Det var länge sen jag kände så efter en fotbollsmatch. Jobbigt. Men nu måste jag släppa det och gå vidare.

Jag hade tänkt ta sovmorgon idag men Mille ville annat. Och jag kan inte klandra honom eftersom både han och Johan somnade 20.00 på soffan igår. Som tur var så var tvättstugan ledig hela förmiddagen så jag har redan slängt i tre maskiner. Och diskat bort tre dagars diskberg.

Träffade grannen nere i tvättstugan, hon är pensionär och hemma på dagarna. Hon sa att hon aldrig hör Mille skälla - jättebra! Man vet ju inte vad han gör när han är ensam hemma, så det är skönt att få bekräftat att han är lugn, precis som vi trott att han är.

Nu ska jag renbädda sängen och gå ner med resten av tvätten.

Jag har fortfarande huvudvärk, stel nacke så eftermiddagen blir nog rätt lugn. Lite matlagning och ev göra Johans garderober lite finare. Och kanske en promenad - tror kroppen behöver det efter igår.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: