2011-04-21
 19:23:34

This Little Light Of Mine

Det blev inte så mycket Oth-tittande när jag kom hem. Jag somnade och sov i 2½h istället. Väldigt skönt. Det är tur att Johan är ledig imorgon så jag får sällskap. Mamma och Alfred skulle kanske komma förbi på besök också. Då slipper jag få panik över att inte göra någonting! :)

Det känns redan bättre i magen. Jag käkar iofs Alvedon forte, Diclofenac och Tradolan så det hjälper väl en hel del men det är ändå skönt att känna framsteg på bara 1½ dag. Två veckor kommer att gå fort! Nu längtar jag bara tills det inte gör så ont så jag kan börja promenera och kanske börja jogga lätt om en vecka. Allt beror på hur såret läker och hur det känns i magen.

Jag fick chips och mörk choklad av Patricia. Blommor och go-choklad av ledare och spelare i laget. Tur att jag får massa choklad eftersom jag får lättare i mig det än mat, hehe.

Nu ska jag se AIK - IFK Göteborg. Heja IFK!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: