2011-04-13
 10:05:55

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Jag längtar ihjäl mig till helgen. Jag vill hålla om lillkillen igen, vår lilla kille. Det kändes helt overkligt när jag hade honom i min famn. Han var så liten.

Jag läser ganska många bloggar om tjejer som ska bli mamma. Självklart längtar jag också efter den dagen jag själv får lägga ut bilder på min mage, köpa barnkläder, inreda ett barnrum osv. Men den dagen är långt borta och det känns på nåt sätt så skönt att varken jag är Johan är redo för något sådant. Vi är däremot mer än redo att bli matte och husse. Världens bästa matte och husse dessutom! :)

Lillkillen kommer kanske att heta Milton - det var ett förslag vi fick av uppfödaren. Jag gillar det.
Moa, Johan och Milton. ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: