2011-04-27
 09:13:46

Take a walk with me

Ännu en solig dag.

Snart ska jag ta en promenad till skolan och lämna igen två böcker biblioteket och sen promenera hem igen. Det blir inget gym idag. Jag "kände" på olika övningar här hemma och insåg att det inte är lönt. En promenad får räcka och efter den får vi se hur det känns. Första 3 dagarna efter operationen kände så himla positiva då det gick framåt smärtmässigt för varje dag. Nu har det dock stått stilla sen dess och det gör mig lite bitter.. Men dom sa ju två veckor, nu har det gått en. Det är väl bara att vänta.

Sen blir det nog lunch på Balder.  Jag hoppas det är varmt och skönt på balkongen i eftermiddag så jag kan få mig lite färg.

Ikväll blir det valptitt (förhoppningsvis), åka förbi på min träning och sen hälsa på Johans föräldrar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: