2011-04-20
 21:47:53

Så kan det gå

Ja, det blev ju minst sagt märkligt allting. Jag är glad att jag lyssnade på min känsla över att något inte stod rätt till. Blindtarmsinflammation och operation.

Jag är fortfarande kvar på sjukhuset och har fortfarande smärta i magen, men nu från operationen. Läkaren trodde att det skulle kännas mycket bättre redan imorgon. Nu har jag fått en spruta i magen igen med starkt smärtstillande så förhoppningsvis kan jag sova några timmar i natt.

Mamma och pappa var förbi tidigare idag och när dom åkte kom Johan hit. Han tog med sig datorn och en film, så vi har legat och sett en film. Mys. Nu har han precis åkt. Jag längtar till imorgonkväll då jag får komma hem.

Det bästa av allt är att jag bara behöver vila helt från fotboll i två veckor! Vi hörs imorgon.

God natt!


Signe
PUBLICERAT: 2011-04-21, 17:01:13

Men moa!! Krya på dig kära du!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: