2011-04-21
 07:49:50

Blame it on bad luck

Torsdag idag. Dagen till ära klev jag upp från sängen och gick själv till matsalen för att äta frukost. Det gick väldigt, väldigt långsamt men jag tog mig framåt iaf, framsteg! Det känns aningen bättre med smärtan idag jämfört med igår, så förhoppningsvis känns det ännu bättre imorgon.

Det här med maten är svårare. Jag känner någon sorts hunger men när jag börjar äta känns det konstigt i magen, så därför äter jag inte speciellt mycket och har således ingen energi heller. För det vore väldigt olyckligt ifall jag skulle bli illamående och vilja kräkas eftersom det gör ont i magen bara när jag tar ett djupt andetag, så därför tar jag det försiktigt.

Nu väntar jag bara på att läkarna ska göra sin rond så dom kan komma och säga att jag får åka hem. Det är långtråkigt att ligga här. Plus att sängen här ger mig världens stelaste nacke.




Självklart är det tråkigt att det blev som det blev, men jag anser ändå att jag haft tur att det bara var blindtarmen. Det finns dom som har det värre. Jag är ju dessutom bara borta från träning i två veckor och ser man det på det sättet har jag haft en väldig massa tur. Det finns dom i laget som har det kämpigare. All cred till att dom kämpar på som dom gör.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: