2011-04-25
 11:12:42

I'm leaving on Monday morning

Sitter och försöker knåpa ihop det sista på hemtentan. Jag är uppe i 2626 ord så det är inte mycket kvar innan jag är i mål. Jag behöver självklart inte skriva fullt 3000, men det känns alltid lite bättre att skriva max och sen kunna ta bort det som kanske är lite för mycket ordbajs.

Jag siktar på att vara klar lagomt till det är dags att bege sig till Johan premiärmatch på Gammlia kl 14.00. Jäklar vad jag ska heja. Sen hoppas jag att solen fortfarande lyser då så jag kan få mig lite mer färg på kinderna. Vore härligt.

Men i övrigt då? Det känns ju helt overkligt att jag är ledig en hel vecka till. Verkligen overkligt. Och om jag gör klart hemtentan idag är det verkligen en hel vecka till. Vad ska jag hitta på? Förslag någon?

- Tvätta fönstrerna.
- Förhoppningsvis kunna komma igång med lite längre promenader.
- Tvätta.
- Storstäda i slutet av veckan.

Någon annan som är ledig som vill hitta på något? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: