2011-04-05
 14:49:19

How difficult can it be?

831 ord skrivna - inte lika många kvar. Tänkt att det ska ta en sån tid att skriva ca 1500 ord. Ofattbart. Jag har ju till måndag på mig så jag behöver egentligen inte känna någon panik alls, men som sagt; Jag behöver jobba också! Så därför är det full fart som gäller.

Jag tog en promenad runt Sandbacka vid lunchtid. UNDERBART. Vilket väder! Det är så härligt att få känna vårsol och vårlukt. Ni vet den där lukten av asfalt, vattenpölar och gegga. Och med Crash Test Dummies spelandes i Iphonen blev promenaden komplett!

God Shuffled His Feet, Mmm Mmm Mmm Mmm & Superman's Song är det låtar som spelas flitigast.

Träning ikväll. Jag hoppas att den känns bättre än igår för då kände jag mig konstig. Helt slut i kroppen, ont i öronen, i huvudet och allmänt hängig. Jag tror jag måste börja varva ner. Visst, jag fick några sköna dagar i fjällen men innan det och hela dagen igår har det varit STRESS och panik över både skola och jobb. Det blir nog fullt upp idag och imorgon med skrivandet. På torsdag planerar jag att hinna jobba hela dagen, göra observationsuppgift torsdagkväll med gruppen och sen kunna jobba fredagmorgon innan det är dags att göra tatueringen jag har pratat om. Nu är det bestämt var den kommer att sitta iaf. Jag tror det kommer bli snyggt men jag vet att det kommer att göra fruktansvärt ont. "Till och med killar gråter ibland när dom tatuerar sig där", har jag fått höra. 

Sen ska jag vila upp mig hela helgen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: