2011-04-18
 15:00:47

Everything will flow!

Jag påbörjade min hemtenta när jag kom hem från föreläsningen och hade käkat lunch, ungefär vid 13.00. På hemtentan får vi max skriva 3000 ord. Jag plockade fram alla böcker jag hade som på nåt sätt skulle kunne hjälpa mig att analysera tid, kvalité och ledarskap under de träningstillfällena vi observerat. 2 timmar har gått och jag har redan knåpat ihop 1000 ord. Det är så mycket enklare att göra uppgifter som man är intresserade av och som man har erfarenhet av. Vi observerade fotbollsträningar, vilket gör det väldigt mycket enklare för mig att analyser träningsinnehåll osv då jag själv utövar idrotten. Sånt är inte lika självklart för andra så just nu är jag rätt glad. Jag siktar på att ha gjort klart uppgiften senast onsdag kl 17.00, för då är min tanke att ta påskledigt och påsklov fram till 2 maj. Känns ju inte helt fel när man skriver det...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: