2011-04-15
 18:10:20

Det känns ju inte helt fel att få påsklov

Sådär. Nu är lägenheten någorlunda fräsch igen.

Idag fick vi vår hemtenta som ska vara inlämnad den 29 april. Vi är helt lediga mellan 20 april - 2 maj, så det känns väldigt aktuellt att sikta på att vara klar nästa fredag och sen få en hel vecka ledigt. Min tanke var att jobba så mycket som möjligt den veckan, men eftersom jag verkar så sämre timlön ju fler timmar jag jobbar varje månad så struntar jag i det. Jag har redan jobbat ihop 21h, så jag tänker inte slita för några hundralappar.

Måndag har vi bortamatch i Sthlm, men frågan är vad jag ska pyssla med resten av veckan?
Jag kommer ju att bli tokig av att sitta hemma och inte gör nåt. Jag får fundera ut nåt helt enkelt.

Trevlig helg på er!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: